Det är nog många som begår det misstaget...

Att förväxla kärlek med lycka. Visst, kärlek är lycka i många aspekter. Och ni vet när man är sådär härligt nykär, då går man på moln 24/7. Men ingen är nykär hela livet. Och när man inte känner den glädjen, och inte känner sig sådär okrossbar längre, och vardagens bekymmer lyckas tränga sig på igen, då börjar många tvivla på sina känslor. Det är skillnad på att vara kär och att verkligen älska en person. Älskar man en person så vet man att det är värt att kämpa för. Jag älskade dig.

Flyktbeteende är också vanligt. Att när man känner att något är fel, nästan omedvetet ta distans för att slippa bli sårad. Du gjorde det mot mig och tvingade mig såra mig själv.
Jag hatar dom här tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0