Limbo

Det där förrädiska hoppet. Jag hatar det, samtidigt som jag livnär mig på det.
Jag är trött på att leva för helgen. Allt är så... enformigt. Jag finner ingen glädje.

Det är molnigt ute, man ser inte solen, fast på något sätt så är det ljust ändå.
Det är kyligt, men inte outhärdligt.
Jaggillarnärmankanliknavädretmedminlivssituationochmittsinnestillstånd...

Jag får ringa till vem som helst förutom just dig.
idiot. ska jag behöva bli ifrågasatt om jag gör det?
friends keep in touch...
så här sitter jag och slösar min tid,
dagarna blir längre och listan med saker att göra blir kortare.
jag har tröttnat nu. det här är tråkigt nu.
Ge mig nånting. Om ingenting varar förevigt vill jag inte vara med och leka längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0