SMS

De här sms:en hade jag sparat på mitt gamla simkort på min gamla mobil och nu går de inte att överföra, så dom får sparas här...

Från: Ice pappa                                                      
Hej, älskling! Saknar dig
redan, fast jag inte
hunnit hem o märka att
du inte är där... =)
Pussar!/papps

Från: oiiija                                                               
Hej gumsi ville bara
säga att jag är asglad
att jag är kompis med
dig. <3


Från: Hanna Älta                                                    
Jag älskar dig amanda.
Du är den finaste
människan jag vet :)

Från: oiiija                                                           
Naw! Fan jag vill ha dig
hos mig nu, jag
verkligen längtar efter
att få träffa dig! Jag
vill aldrig aldrig aldrig
släppa taget om dig.

Från: Tom                                                                     
Jag saknar dig..

Från: Jenny                                                                  
Varför klämmer du på
min fot?!

Från: Jessicka, sjöjungfru                                            
Jo :) vi satt på
balkongen, jag ba
amanda är så jävla
söt, han ba jag vet
hon är jätte söt och
fett skön :p

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mitt namn stavas med c! inte ck! :P vetu inte de? haha kram

2008-09-23 @ 12:31:49
URL: http://alexochjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0