Utan lust

Jag vet inte varför det blev såhär. Jag känner mig som ett stort barn som vägrar gå upp ur sängen, vägrar klä på sig, vägrar äta frukost, vägrar borsta tänderna och vägrar gå till skolan. Bara vägrar allting. Kanske är det för att jag äter nya p-piller, det tror min mamma iallafall, typiskt vuxna, alltid skylla på hormonerna. Kanske, bara kanske är det för att jag är trött på att prestera, att alltid vara den ansvarsfulla. Trött på att ingenting varar förevigt. Trött på att ständigt bli besviken eller besvika. Trött på att det inte finns några andra alternativ. Det finns aldrig några alternativ. Någonsin.

svik mig inte

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej gumman! Krya på dig! Tänker på dig skall du veta! Puss....å´du det finns visst alternativ! Alltid...! Det finns bara två måsten i livet...men det skall vi kanske resonera om irl? Puss igen...

2008-04-17 @ 20:05:50
URL: http://olsson-palmberg.blogspot.com
Postat av: Mathilda

älskade.
du är stark.
du kan tvivla. och tveka. och vara arg.
men du har alltid dina mentala muskler redo för fight.
och vet du. jag har något att berätta.
sov gott.

M

2008-04-17 @ 23:21:58
URL: http://dalberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0