Fingers crossed

Torsdag. Vi packade upp. Åt och drack. Såg oss om i staden. Promenerade tillbaka. Sov.

Fredag. Vi åt frukost. Vi shoppade. Vi fikade. Vi letade efter en skoaffär. Vi åt och drack. Vi blev besvikna för skoaffären sög. Vi gick hem till hotellet och fräschade upp oss. Vi kikade på hundertwasserhaus. Vi fikade. Vi begav oss till pratern. Vi åt och drack. Vi åkte riesenrad. Vi tog oss hem. Vi sov.

Lördag. Vi hälsade på Omas ungdomskamrat och hennes man. Jag svettades sönder. Jag förstod ingenting när de pratade gamla minnen på tyska. Vi åt glass. Vi promenerade runt i området där de hade växt upp. Vi missade bussen. Vi åt och drack. Vi begav oss hemåt. Vi sov.

Söndag. Vi träffade släktingar som jag inte ens visste att jag hade. Vi var på heurigen. Vi begav oss hemåt. Vi packade. Vi sov.

kort sagt
vi kom, vi såg, vi segrade.
lägger upp bilder ikväll eller imorn.
bah. ännu ett löfte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0