Alla behöver

A l l a   b e h ö v e r
Saker som du inte kan leva utan. Om du trodde att du klarade dig bra förut så vet du nu att du hade fel.


Jag börjar lite grundläggande med...
Elizabeth Arden 8 hour cream

Underbar lugnande, vårdande och mjukgörande salva. Fungerar till både torra läppar och att lindra exem eller utslag. Jag hade en vän som smorde in sin nyckel en gång när låset kärvade och då gled den in direkt, som handen i handsken. Rena rama mirakelsalvan! Fast det vet ni redan hoppas jag?
(om inte så ta reda på det)

Budgetalternativ

Alla dessa tre är mjukgörande och fungerar som all-round smörj. Minus på idominsalvan för att den känns så fet och tyvärr har blivit fjortisstämplad. Ett tips är att ta vaselin på ögonfransarna innan du slumrar in för natten. Ger näring till fransarna och så blir de sådär lite extra böjda när du vaknar. Vet egentligen inte om det fungerar på riktigt eller bara är bull**** och inbillning. Ungefär samma som balsam. Hår är ju faktiskt dött material. Jag menar, prova smörj in en sten regelbundet och se om den får extra mycket "lyster" eller "volym". Skulle det vara så att vaselinet inte hjälper ögonfransarna så kan du ju alltid använda det som glidmedel istället.

*kan stolt säga att jag äger minst ett exemplar av alla dessa produkter*

Kommentarer
Postat av: mathilda

glömde min eighthour cream på mitt älsklingskafé..

2008-07-22 @ 15:38:23
URL: http://dalberg.webblogg.se/
Postat av: Siri

Haha, glidmedel. Ja, vaselin kan komma till användning när man minst anar det. Jag blir sugen på att testa den där Elisabeth Arden-grejen. Hur mycket cash måste man spendera för att få tag på den?



Jag är en drömmare till grund och botten, men antar att jag blivit smått cynisk med tiden. Men även om man garderar sig känslomässigt på det sättet är det ju inte bra i längden. Får väl gå back to the basics och bli en naiv drömmare :)

2008-07-22 @ 18:19:05
URL: http://sirre.blogg.se/
Postat av: hanna

men du, det gpr faktiskt att påverka hur håret ser ut och känns även om det är dött:P håret är inte en sten! testa att inte använda balsam i en vecka och se hur fint håret blir då?:P om du inte har superhår så lär det bli torrt, tovigt och frissigt. :P

<3

2008-07-24 @ 00:47:19
URL: http://asskickingidiot.blogg.se/
Postat av: My

Stolt att du kommer ihåg min användning av Elisabeth Arden cremen! ha de bra

2008-07-24 @ 17:41:39
URL: http://mysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0