Vilket är äkta...

Den kärleken man lär sig eller den man inte kan stå emot?

Kommentarer
Postat av: Siri

Haha, neeej jag är en katastrof på allt vad grammatik heter även om språk kan vara roligt ibland. Anledningen till att jag vill lära mig thailändska är för att jag en gång kunnat det, men jag glömde allt när jag flyttade till Sverige. Shame on me, med tanke på att jag har en hel drös med kusiner i min egen ålder kvar i Thailand som jag inte längre kan kommunicera med (de är inte så haj på engelska nämligen).



Åhå, jag trodde du var några år äldre än så! Typ lika gammal som mig eller nåt år äldre. Det kanske beror på att du har ett väldigt "moget" sätt att uttrycka dig på :)



Jag var in på Kissies blogg häromdagen och det var verkligen inget för mig... bäst att jag håller mig undan den i fortsättningen, för jag blir typ bara arg av att läsa den.



Argghh, vad svåra frågor du ställer i dina inlägg. Jag känner mig dum som inte kommer på något bra svar.

2008-07-27 @ 22:30:54
URL: http://sirre.blogg.se/
Postat av: matilda

Kärleken man inte kan stå emot tror jag är den äkta kärlken.

2008-07-28 @ 16:13:26
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Du är väldigt klok med mycket bra svar.

Givetvis kan man vara kär från början och sen visar det sig inte vara rätt, och en i en vänskap lär man sig älska. Men jag tror att när man blir kär är det nåt speciellt från början.

Jag har varit kär i min älskade länge och faktiskt, jag föll för honom första gången jag såg honom :)

2008-07-28 @ 17:00:21
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0