Incest, incest, familjefest!!!

Jag har tänkt på en sak. Jag vet att det är nog egentligen fler som har gjort det men nu säger jag det högt. Nacka är en enda stor incest familj! Alla har varit med alla. Det är ganska kul om man har koll på vilka som är med vilka, man kan föra en sån där liten karta. På nåt sätt så hänger alla ihop. exempel:

Jag var tillsammans med T, som senare blev tillsammans med en av mina bästa vänner K, K var tidigare på g med det som numera är mitt ex S, S var förut lite halvt om halvt tillsammans med V, V är numera tillsammans med T.

Helt hysteriskt.


Kommentarer
Postat av: aphid

hahahaha egnetligen blir det lite småäckligt när man tänker på det så..

2008-06-22 @ 18:20:57
Postat av: Karolina

Sant. Men så är det nästan överallt iofs

2008-06-22 @ 21:50:40
URL: http://karolinabae.blogg.se/
Postat av: rebeckis =)

hahaha!

2008-06-23 @ 11:56:47
Postat av: Hanna

hehe I se the truth like no other seems to, men amanda vännen, incest är bäst familjefest heter det:P

2008-06-23 @ 18:24:09
URL: http://asskickingidiot.blogg.se/
Postat av: Silver

hahaha, vad roligt....och jag som bara trodde sånt inträffade i småbyar, som jag kommer ifrån

2008-07-25 @ 13:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0