Post

Åh detta är så sweet!
Detta är en bra dag. Jag hade fått ett paket att hämta ut nere på tobaksaffären. Hade ingen aning om vad det var. Avsändaren var Egmont. Är inte det typ ett bokförlag eller något sånt frågade jag mig själv. Hursomhelst, jag hämtar ut paketet och när jag kom hem och öppnar det så är det en bodylotion med Briney Spears nya parfym och ett litet tillhörande sminkset. Då kommer jag på att jag bara helt random hade skickat in ett sms till en tävling ur en tidning, solo eller frida eller någon. Snacka om oväntat. Typ världens roligaste överraskning.

Igår så fick jag hem ett brev ifrån stockholms estetiska gymnasium också. Där stod det att jag hade fått 20 poäng på intagningsprovet jag gjorde. Max var... hmm... just det, 20. Inte för att skryta men...
Eller jo, typ bara för att skryta.

Sen så var jag även och hämtade ut mitt nya bankomatkort, så det blir klirr i kassan imorgon. Håhå, jag älskar påsken.

Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS :D

2008-03-19 @ 16:59:26
URL: http://asskickingidiot.blogg.se
Postat av: greger

haha, älskar dagar då allt går prima!
good for you!

2008-03-19 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0