Rytmus

Intagningsprov idag igen. Igår var det värmdö. Idag rytmus.
Först var det delprov ett i sång. Jag gick vidare, så nu är nästa v.14 som gäller!
Sen så sökte jag även in sing/song. Det gick okej. Improvisationen gick dåligt. Det som stör mig mest är att jag vet att jag är åtminstonde ganska bra på att improvisera, men ajg fick total black-out. Instrumenten gick bra, och låtarna gick lagom bra. Jag visade inte direkt min mångsidighet så... ja, vi får se helt enkelt.
Funderar på att skicka in en låt till i efterhand. En som är lite gladare. Får man göra så?
Gah... vill verkligen komma in. Skolan är helt underbar ju. Men om jag inte kommer in så är jag iallafall ganska säker på att jag kommer in på Kulturama.

Somsagt, vi får se.

ps. Jag har köpt rosaröda strumpbyxor. ascoolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0