Sista arbetsdagen

Idrottslektionen i fredags var så sorglig. Med solen i ögonen och vinden i håret stod jag på grusplanen och tänkte att jag kommer antagligen aldrig mer ha en gympalektion i hela mitt liv. Jag grinade efteråt. Mes.
Och hela dagen avslutades med ett matteprov som gick uruselt. Men det är ok.

är saknad kanske rädsla inför det okända? Detta är isåfall vad jag kommer att sakna

       fiket                       mattelektionerna        hemkunskapen     spanska lektionerna
etc.

jo. särskilt kommer jag sakna de där spanska lektionerna alltså! Spanska lektionerna på björknässkolan är oslagbart osseriösa.
Men ändå var hela vägen hem så underbar. Att åka därifrån och inte behöva återvända. Hejdå. Tjillevippen. Tjollahoppelihopp. Fuck off forever. Mjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0