Listor~

Min nya frälsare.
Listan är användbar till så mycket. Framförallt för att uppnå ökad effektivitet.
Jag behöver inte längre fundera över huruvida jag ska luta överkroppen lite extra framåt när jag promenerar den korta sträckan som krävs mellan hemmet ock busshållplatsen för att öka min effektivitet och på så sätt minska den tidsåtgång som krävs för att transportera min späda kropp däremellan eller om jag inte ska göra det beroende på hur löjlig jag ser ut, hur mycket jag egentligen tjänar tidsmässigt på det, hur många som ser och om det är värt det.

För det är sådant jag brukar fundera på.

Tack vare en liten lapp så kan jag göra alla mina måsten till något konkret istället för mentala överväldigande listor. Tack vare den översikt listan ger mig över min tidsplanering får jag även möjlighet att klämma in småsaker såsom att lämna in den där påsen med kläder i myrornas klädinsamlings-container, vilket ökar min effektivitet så avsevärt att jag inte längre behöver fundera över hur jag påverkar fysikens lagar gällande rörelsekraft och energi genom att tilta min överkropp när jag promenerar. Men det kommer jag nog att fortsätta göra ändå. Det är sjukligt. Stressen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ett dagens ord till dig;



"Nivellering" är ett skällsord som innebär, enligt de konservativa, att man topphugger dem som nått över genomsnittet för att uppnå jämlikhet.

2008-11-16 @ 14:20:56
Postat av: whatthefuckdotcom

Gha, ja blir tokig... jag har fel på min activxcontroll så jag kan inte kommentera i inlägget här under... så jag gör det här... Placebo är skitbra! Mer orginell röst får man leta efter!



Nattnatt :)

2008-11-16 @ 22:35:55
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0