meningenmedlivet, ochandragamlaklyschor

Har ni sett den där filmen, och så kom Polly?

Ska man leva som hon, på impulsochkänsla, "leva livet". Eller ska man stå rakt i kön, ska man göra som man ska, vara skötsamochdisciplinerad?
Jag vet inte.
Varför måste det alltid vara antingen eller?
jag vet inte.

Jag tror att jag äntligen har kommit på en lösning.
Jag ska göra som jag själv vill, impulsochkänsla, men jag ska göra det så satans bra, disciplinochskötsamhet.

Det handlar om att vara sann mot sig själv.
over and ut. tut tut.


Kommentarer
Postat av: a

det där kändes starkt. jag håller med dig. du är bäst.

2008-11-09 @ 02:37:43
URL: http://aliines.blogg.se/
Postat av: Hanna Barrebo

jag måste bli mer impulsochkänsla-levande.

du ska se min kalender, jag har till och med skrivit ner vem jag ska träffa vilken dag. hur tror du det känns? :o

2008-11-09 @ 11:35:29
URL: http://barrebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0