~smsMsms~

Jag vet. Men varför har du sömnproblem? Jag ville dricka kaffe. Jag ville vara vaken. Jag har ont i ryggen. Jag vill inte gå till skolan. Jag vill stanna hemma föralltid och laga sesamlax med potatis och lyssna på jazz och sen vill jag sova i en evighet tills en prins kommer och väcker mig och säger att allt bara har varit en dum dröm och att han ska ta mig med till den verkliga världen, ett magiskt sagoland där det inte finns några lyckliga slut, för om något lyckligt tar slut så är det inte längre lyckligt.

Kommentarer
Postat av: Hanna Barrebo

Hur kan du inte vara?

Tänk stor svart tomhet.

Så tänker jag döden.

2008-11-13 @ 19:30:35
URL: http://barrebo.blogg.se/
Postat av: Carita

"Ett magiskt sagoland där det inte finns några lyckliga slut, för om något lyckligt tar slut så är det inte längre lyckligt" Den där meningen fick mig verkligen att tänka till. o:

2008-11-14 @ 20:09:42
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0