Fiskoplopp

Jag fortsätter faktiskt att förvåna mig själv ibland.
För ser ni, jag är faktiskt åh, så klok ibland. Det kan ni väl faktiskt hålla med mig iallafall?
"A v u n d   ä r   b a r a   e n   a n n a n   f o r m   a v   b e u n d r a n "
Det är viktigt att vara ödmjuk och överseende.
-
Det är viktigt att vara moraliskt och politiskt korrekt. Men det är mänskligt att vara elak. Det är en balansgång det här livet. En evig följd av övning och prövning. Jag undrar. Allt som har en början har ett slut. Det måste vara sant. Varför talar vi då så ofta om tidernas begynnelse?
Jag är rädd.

Kommentarer
Postat av: Hanna Barrebo

Avundsjuka är en annan form av beundran. Är man avundsam vill man bara inte att folk ska ha det bättre än man själv har det. Man är egoistisk.

2008-09-28 @ 19:07:00
URL: http://barrebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0