Jag skriver inte så många inlägg om mig och mitt liv, vem vet, det kanske är någon som är intresserad..?

Jag är ensam hemma. Jag har tänt ljus och ska öva på både min piano- och sångläxa. Mina grannar måste älska mig! Jag är omgiven av tända ljus och brummandet av vår diskmaskin. Tom och Jenny, två stycken utav världens finaste har precis gått. Vi har tittat på en romantisk komedi, alla hans ex, och tillåtit oss själva att fly från allt som kallas hjärnverksamhet i en timme och trettionio minuter.

Jag har stekt pannkakor till lunch imorgon. I vår skola måste man ta med egen lunch eller köpa. Jag är ganska duktig på att steka pannkakor. Äter man pannkakor så ska man vara lagom ball och äta dem med sirap!
ciao!

Kommentarer
Postat av: michaela

jag vet :> hörde av en bekant som går där att "patrik" går i tvåan på rytmus

2008-09-22 @ 08:36:47
URL: http://rocknrollsoldier.devote.se
Postat av: anna

jobbigt att ta med egen lunch varje dag :O:O

2008-09-22 @ 22:49:52
URL: http://aaccz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0