Alla älskar presenter

I tisdags fick jag en väldigt fin present av en väldigt fin vän. Ni kanske redan vet hur mycket jag älskar paraplyn? Och igår fick jag en fantastiskt gåva av en fantastisk vän. A Briefer history of time, av Stephen Hawking och Leonard Mlodinow.



Och idag fick jag en överraskning av mig själv. En till bok. Marilyn Manson - Den långa vägen ur helvetet, med Neil Strauss.

Helt oförtjänt. . .

Oturligt nog så fick min nyblivna naturkunskaps-lärare syn på att jag gick och bar omkring på den förstnämnda boken, så jag anar att jag möjligen höjt förväntningarna lite. Bara en aning. He.. eeeeh.
Ingen PRESS.

Kommentarer
Postat av: anna

Japp japp, fotat ett par hndra meter från min väns hemmm i en bäck :D

2009-08-22 @ 00:22:55
URL: http://aaccz.blogg.se/
Postat av: MissMagicGirl

Vilka fina gåvor. Härligt!

2009-08-22 @ 13:33:56
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0