And I can tell it's monday.

Idag fick vi leka lekar och sjunga sånger. Om svininfluensan och Michael Jackson och "månen mörknar. vråken. punkten. bom bom bom." Och dyrka oss själva, eller, snarare varandra, med offersånger. "Amaaaaanda".
Och det var rea på Monki, så vi rusade dit på lunchrasten, alla upptagna i något sorts shoppingkoma. Jag köpte en jacka för 60 kr, en body för 20 och en skjorta för 20 kr. = Väääärt.

Jag drack två chai-lattes och åt två såna där syndigt goda chokladkakor. Fyy.
Jag är sjuk.                                               (Svininfluensan?)

Och jag är kär. I Bon Iver – Flume  (så fantastiskt vackert passande flageoletter).
POSS.

Kommentarer
Postat av: anna

jag kpte den på bokia, men i den här stan har akademibokhandeln bättre utbud så det gör den säkert!

2009-08-31 @ 20:47:13
URL: http://aaccz.blogg.se/
Postat av: h

bodys är så snyggt!

2009-09-01 @ 16:22:15
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0