Chaaahahaha-haaaarliiieeeeee

När jag var på Ica i hultsfred och hade köpt en cornetto så fick jag ett infall. (Man drabbades av många sådana i festivalfylledimman) Jag hade lite ont i huvudet (jo, man drabbades mycket av det också, då varje dag var "dagen efter") och tänkte att jag skulle sätta glassen mot pannan för att lindra värken, och vips! Så förvandlades jag till. En ENHÖRNING!?



Det var dock ingen som fattade mitt skämt när jag började flämta
 "chaaaaarliiiieeeee, we gotta go to candy mountain, charlieee!!"
Så kolla på videon nu, så jag slipper känna mig dum igen.

Kommentarer
Postat av: Esther Alenius

Hehe jag märkte dock till min förtvivlan att jag inte hade några sockerbitar hemma :'( XD

2009-08-17 @ 17:45:05
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/
Postat av: aline

hhahahaha! roligt ju

2009-08-21 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0