Hela mitt liv har jag varit den som nickar och håller käft.

Jag är inte den som gärna ställer till en scen. Jag vill att alla runt omkring mig ska vara nöjda och glada, och jag är definitivt inte den som klagar.
Jag ville väldigt gärna ha tandställning, när min tandläkare då skulle bedöma om jag behövde det eller inte så fick jag svaret att jag  "har ju ett så charmigt och karaktäristiskt" leende, vilket i mina öron var ungefär samma sak som att säga "du behöver ingen tandställning fuckface, det är lika bra att vi låter dig gå omkring i ditt feta överbett så att sverige får lite individualitet", men jag sa inte emot eftersom jag litade på hennes proffesionella bedömning. Det tog ett argt telefonsamtal från min mamma till min styvmamma och efter det ett långt samtal mellan min tandläkare och styvmamma innan jag fick komma in för en andra bedömning.
Min svenska lärare har satt bedömningen "G" på mig, vilket jag tog väldigt illa vid mig av. Jag har tidigare haft mvg i Svenska, och jag vet att jag skriver bra samt är mycket vältalig av mig, men jag bet ihop därför att jag vet att jag (tyvärr) måste tillförlita mig på hans proffesionella bedömning. Om han anser att jag inte presterat tillräckligt bra så får jag helt enkelt göra ännu bättre ifrån mig i fortsättningen.
Jag var hos frisören idag. Det har hänt en enda gång att jag gått ifrån frisören och känt mig riktigt nöjd, därför tänkte jag att idag så måste jag stå på mig och verkligen vara tydlig med hur jag vill ha saker och ting.  När frisörskan är färdig med klippningen så är jag fortfarande inte helt nöjd, så jag säger snällt till att jag gärna vill ha det lite mer extremt uppklippt...

Min frisyr är inte alls extrem... inte det minsta. 

Jag har hela mitt liv varit den som nickar och håller käft därför att jag litar på folks proffesionalitet. Det har varit jävligt korkat av mig.
Svar till Anonym: Tyvärr så har jag det ja, även om jag många gånger önskat motsatsen. Sen, när jag är klar med mitt kan du få det, för jag tvivlar starkt på att du har något om din tid går åt till att surfa runt på okända människors bloggar och lämna dryga kommentarer. Om du har något emot vare sig mig eller min blogg så kom inte hit. idiot.

Kommentarer
Postat av: Olof

Väldigt bra skrivet. Men jag vet inte.. Jag skulle aldrig kalla dig korkad.

2009-02-25 @ 21:08:33
URL: http://denforsta.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jag vill ha egna! inbundna också, dom ska stå på en rad i en hylla hihihi <3 jag saknar dej vi träffas nån dag under lovet!

2009-02-25 @ 22:25:57
URL: http://prediletto.blogg.se/
Postat av: Josefin

men åh. det måste vara något seriöst fel på din svensklärare. stå på dig! du är bra. :*

2009-02-25 @ 23:04:49
URL: http://thedrowners.blogg.se/
Postat av: Love

Bra skrivet, jag känner igen mig i visa av situationerna, själv är jag den som alla tror säger vad jag vill när jag vill, det är jag inte.

Bra svar till den anonyma snubben, jag orkar inte heller med sega och allmänt dumma personer som inte tänker sig för.

2009-02-28 @ 13:47:50
Postat av: pandora bracelet charms

det måste vara något seriöst fel på din svensklärare. stå på dig!

2010-07-29 @ 11:19:33
URL: http://www.onlinepandorabeads.com/
Postat av: pandora

det måste vara något seriöst fel på din svensklärare. stå på dig!

2010-07-29 @ 11:37:16
URL: http://www.panbeadsstore.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0