Klockers

Eftermiddagen ska spenderas med filmtittande och sedan barnvaktning. Jag och S ska se ...



Disco-Daggarna! "Huvudpersonen Barry är en ung daggmask som är trött på att vara längst ned i näringskedjan. Alla andra insekter i trädgården tycker att daggmaskar är loosers. De har inga armar, ingen ryggrad, ingen hjärna! Och Barrys framtid ser hopplös ut, en tråkig karriär på komposten är vad som väntar. Barry önskar att han aldrig blivit född som daggmask. Så en dag snubblar Barry över en gammal discoplatta och musiken fyller hela hans blodomlopp. Hans kropp börjar röra sig, han tappar all kontroll, han måste dansa! Barry får en fantastisk idé. Han ska starta världens bästa discoband" - moviebox.se

Visst låter det som en fantastisk film?

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha låter som en trevlig kväll ;)

2009-01-30 @ 20:32:14
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: Siri

Partaaay!



Och jag har börjat blogga igen! (yess, jag känner mig smått lättfotad-på-bloggigt-vis som måste göra reklam för mig själv...)

2009-02-01 @ 16:48:13
URL: http://sirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0