skumbjörn

Vaknar upp till sms-meddelandet "Robert Pattinson är bisexuell".
 
Rycker på axlarna och tänker att vemfan är inte det? Han var med i min dröm i natt förresten. Han hade huvudrollen i en nyinspelning av filmen 'babe'. Ja, förutom grisen såklart. Jag jobbade med att förse alla på inspelningsplatsen med gott kaffe. Sedan en dag så dök inte en av statisterna upp, och jag fick hoppa in. Min roll gick ut på att skrika och vara ledsen, (sådant som jag är bra på med andra ord), för babe hade blivit bortrövad. Då tyckte Robert att jag var så duktig att vi blev kompisar.

Drömde om Blip också. Alla människor var tvungna att flytta in i en stor lagerbyggnad för världen höll på att svämma över. Fast lagerbyggnaden hemsöktes av aliens som snodde hans njure. typ.

Och så drömde jag att Svämpis hotmailaddress var [email protected].

Kommentarer
Postat av: Björkis

hahaha!lovley! Fast ja tror nog det handlade lite mer än om vänskap från ditt perspektiv, maaaaaaahaa!

PUSS<3

2009-07-27 @ 12:44:42
Postat av: Felicia

HAHAHAHAHHAAHHAAHH !

2009-07-27 @ 23:34:31
URL: http://feliciabusig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0