Unusually usual.

Igår så . Jag. (Dåligt minne.') Ehum.
Vaknade, läste lite på balkongen. Har gett mig in i en ny vampyrserie, true blood, som även finns som teveserie. Fick låna boken av Emma. Hoppade in på jobbet två timmar. Träffade upp Em, joggade, drabbades av paranoida panikattacker, mammas balkongdörr hade nämligen glömts öppen medan jag stod i duschen och Em gjorde sitt bästa på vår spikmatta (= inte så bra. haha). Så Emmama satt och skrattade åt mig medan jag halvt ihjälskrämd sprang igenom lägenheten med kniv i hand.

Gick upp tidigt idag. Helt i onödan. Skulle nämligen inte jobba som jag trodde. Så efter lite föstershoppande så var det lunch med fader och den familjen. Har även källsorterat, dammsugit och just nu är jag skurandes. Sedan blir det den där pajen jag inte tycker om. Smart grej det där, att baka saker man inte gillar. Då slipper man gå upp i vikt ...

Corinne Bailey Rae – Pier 29 Cue - Mysmusik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0