Mom

Det första min kära mor säger efter en vecka i spanien är liksom inte

"Vad bra att du har dammsugit och skurat alla golven, och torkat alla bordsytor, och rengjort vår äckliga köksfläkt, och putsat speglarna i hallen och badrummet, och vikt min tvätt, och bäddat min säng och dammsugit sofforna, och putsat bort fläckar från alla dörrar och dörrhandtag..."

eller

"Jag har saknat dig." 

 utan

"Varför är den här trasig? Jag hatar när du har fest och saker går sönder. Du får köpa en ny"
(om en skitful handukshängare i gummiproppsstajl för typ 20 spänn från typ in och finn eller lagerhaus) 

Mitt minne är lite vagt, så jag kommer faktiskt inte ihåg exakt vad hon sa eftersom jag låg och sov. Men ja, det är alltid lika trevligt att vakna till din ljuva vördnadsfulla stämma när man liksom känner att den nästan sprudlar över av tacksamhet och kärlek. Fortsätt så. Bra.


Kommentarer
Postat av: mathilda

jag vill ha dig hos mig,



vad är det som händer,

med oss?



M

2010-06-21 @ 11:59:18
URL: http://dalberg.webblogg.se/
Postat av: Neli

Ja, John Mayer är riktigt grym :)



Härligt att det är bra med dig hihi. Vart jobbar du förresten? :) Jo, tack det är bara bra med mig hihi.

Ta hand om dig!

KRAM ♥

2010-06-21 @ 16:10:42
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Shkurta:)

awwwe:)

sv: det är det godaste som finns speciellt hem bakat:D

2010-06-21 @ 20:17:42
URL: http://shkurta.blogg.se/
Postat av: Wildcat

Vad bra att du hänger ut din mamma till allmän beskådning!



Vad jag hört är hon väldigt cool och inte som min mamma som gnatar och tjatar mest hela tiden. Men, men toleransnivån är väl olika för oss alla ;)

2010-08-25 @ 11:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0