Svep och svälj, trevlig helg

Godmorgon!
Nej, äcklig morgon. Jävla pissmorgon. kukskitäckelcepehelvete.

Förra veckan kära vänner;
[Måndag; studiotid, plugg plugg plugg.
Tisdag: Nationellt prov maB (hur kommer det sig att jag alltid klarar MVG-uppgifterna men aldrig G-uppgftrna?) Jogga, plugga.
Onsdag: Jobba.
Torsdag: Jobba. Jogga. 
Fredag: Jobba.
Lördag: Jobba. Hälsa på Iz på le hospitale. Öl, Harry B James.
Söndag: Vaknade upp i hemmesta (!) in till stan fort som fan, träffa mini - pluggpluggplugg, lunchbjudning med familj hos mormor på ö-malm. Duscha. Repa. Plugga. Dööö....]



Denna vecka;
Måndag: Besök hos huvuddoktorn. Hetsrepa! konsert. utan musiker. ja? ... Plugga
Tisdag:
Plugga. Jobba. LÖN!
Onsdag:
Fixa ny telefon, (ev. hinna banken), skola, jobba, the Terminal lirar på stampen!
Torsdag: Jobba på hellström advokatbyrå heldag!
Fredag: Skola, huvuddoktorn, möte angående Dominatrix (nytt projekt på gång!)
Lördag: Farsan lirar på ormingekarnevalen, Maskerad i uppsala (hur fan ska jag ta mig dit?)
Söndag: Morsdag. (vadfan ska man hitta på då?)


Dagens fråga:
Hur många tror att jag kommer gå in i väggen snart? :)


Kommentarer
Postat av: Lowa

SV: R och C? :)

Jainte så konstigt, jag har ju en musikblogg... :)

2010-05-25 @ 08:21:11
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Patrik

mornar suger!! :(



sv; det är helt klart värt det! :D

2010-05-25 @ 22:29:01
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Daniel

Lönedags idag jU! grattis!

2010-05-26 @ 00:21:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0