onsdag

Fixade ny telefon imorse. Lyckades tappa min gamla samsung touchwiz i badkaret häromveckan, väldigt smart!
Jag är väldigt nöjd med min nya Samsung Galaxy, Android. Har fixat spotify till etc etc.

Efter att ha besökt the phonehouse var det skola. Bestående av i princip enbart en trumlektion. Sedan j o b b .
Efter jobbet in till stampen. Grabbarna gjorde mej stolta! Vi drog en snabbis förbi wollmars också men jag drack bara vatten, ska nämligen upp och , guess what... jobba, tidigt imorgon. ..
Men innan dess ska jag hinna med att boka tågbiljetter och ett bankbesök.. (När fan blev jag så jävla vuxen!?)



(bilderna är förövrigt tagna och uppladdade direkt ur min nya mobil... Så jävla schteek!)


Kommentarer
Postat av: Lowa

SV: okej :D

Ha en bra dag!

2010-05-27 @ 08:16:42
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Daniel

Irriterande att tappa telefonen men desto bättre att få en ny, bra att uppdatera tekniken emellanåt!;)

2010-05-31 @ 09:24:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0