So bad.


Hoping, wishing, waiting...

Kommentarer
Postat av: stina

Sv:

Tack för svaret!

Jag tror att detta är något man kan diskutera hur länge som helst utan att komma till ett svar. För alla upplever nog sin sjukdom på olika sätt.

Personligen (jag har också bipolär sjukdom) så känner jag att det är något som har drabbat mig. Inte som en del av mig, utan något som jag plötsligt insjuknade i. Tack vare mediciner som tar bort många av de bipolära symtomen så känner jag mig som mig själv igen. Därför kan jag inte identifiera mig som bipolär. Så känner jag, men många andra kanske känner olika.

Kram på dig!

2011-12-18 @ 13:14:28
URL: http://astrocyt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0