Hal is.

Finaste<3.

I know you're watching

Man lägger upp en länk på facebook och helt plötsligt ökar läsarantalet x 10 .
Har ni verkligen inget bättre för er, compadres?

spam.

Jag vet inte om jag vill ta mina mediciner. Jag vet inte om det jag känner är äkta. Jag vet inte vad som är äkta. Jag vet ingenting.

Makt är till för att utnyttjas.


eller?

Never fuck a model.

Går ju förfan inte ens att åka tunnelbana utan att känna sig smutsig.

Allting är relativt...

En del människor lär man sig att älska.
Andra älskar man oavsett, obönhörligen, oresonligen

Absolut.

rêverie

Jag drömde att jag glömt mina nycklar. Jag skulle få sova hos dig. Som om allt var som vanligt. Jag var berusad. Dörren var öppen, alla rum var släckta. Jag gick in på toaletten, den där jag vet att du spytt så många gånger. Jag hade glömt hur det såg ut där och jag fick en olustig känsla, för drömmen var så detaljerad. Tvättmaskinen på sin plats, trädörren med sina inskurna ornament-liknande detaljer. Så helt plötsligt kom jag ihåg att du inte lever. Jag gick in till köket för att skriva en lapp till din mor, att jag skulle låna er soffa över natten. Så helt plötsligt kom jag ihåg att hon inte bor där längre. Hur skulle hon kunna göra det efter allt som hänt? Och jag inser att allt det välbekanta numera tillhör en främling. Som om, allting förändras. Utom jag. Det känns som om jag kvävs.

Jag saknar dig.

Jättemycket ångest.

.

soulmate dry your eyes.

Allting blir mycket jobbigare om man inte har tagit sina mediciner.


Lyxproblem.

Historia,

Stalin, kuba och vinterkriget
är enkelt.

Men din historia
vill jag inte lära mig

så minns jag, att även jag har min,
och att det är framtiden som räknas.

Grattis på födelsedagen, älskling.


Bi-winning

Fyfan vad det är nice att ha insomnia och slut på imovan.
eller?

321...

Jag vet nästan ingenting om dig.
Men jag vet att jag tycker om dig.

Ångest.




S l u t a   l e t a   f e l .   V å g a   v a r a   v e r k l i g .

--------------- fuck.


My united states of whatever

Epikuros

MELLANMJÖLK?



Missförstå mig inte. Men jag är en sån där fitta som vill båda ha kakan och äta den. Jag tror inte på allt eller inget. Jag har levt många år inom hedonistiska svarta och vita ramar. Men jag har precis upptäckt hur skön den där äckliga gråzonen är. Som våt kartong, ljummen mosad pappersmassa, gårdagens DN överkörd av en buss, som omfamnar dig, täcker dig som plåster som kysser dina sår och säger att allt kommer bli okej. Inte fantastiskt. Alrdig fantastiskt. Men inte heller fruktansvärt. Varken mer eller mindre.

Okej.

Det kommer bli okej.





Skit.

.

let's pretend we're just like normal people

www.finest.se/AmandaAvant

RSS 2.0