kbtkvtkbtkbktkbt

Första dagen i KBT. Wish me luck.

Sigon moon & Razpberry shine



It's hard to let go of something
you never got to hold on to
and it's hard to let go of someone
especially someone like you.

jnfjkbfv
två stesolid, två theralen
och ett uppklöst ben.

Skål.

Ont.

Bon Iver - I Can't Make You Love Me by muffins_cube

Jag ve tinte om jag har något kvar att ge till någon annan än dig.

sick.

I miss you so much I even put your hair in a jar.

panthea

Om du lyssnar, så hör du svaret.

Friday 13 indeed

Fudge. Fuck. Blah.
Iam've been a bad person.

vilde

"Människornas moraliska liv är en del av konstnärens ämne, men konstens moral består i att fullkomligt kunna behärska ett ofullkomligt medel. [...] Det är åskådaren, icke livet, som konsten verkligen återspeglar."

-   O s c a r   W i l d e

Desillusionerad.

Peptalk med min soulmate.
Som om han vore som hon.
Knappast.



(sen vill han helt plötsligt ses...)

Damnit, woman.



Take your goddamn pills and a cup of coffee.
I'm sure eveerything's gonna be alright.

three




.

Ibland. Påväg hem. I ensamnatten.
Det känns som om jag går sönder.

Like an eagle


Is it getting better, or is it getting worse?
För att vara säker på det vi tror att vi vet måste vi först betvivla allt.

Amanda Avant - We R Flames


Min första musikvideo, och en sjuhelvetes jävla nyårsfest.
Gilla gärna på facebook, youtube, och sprid om ni gillar låten och/eller videon!

http://youtu.be/iWA-nXmjtiI

Gott nytt jävla år motherfuckers!

I feel so much better...

.... I think.
(When I think about you)

RSS 2.0