Plågsamt medveten om din närvaro

En människa kan vara så mycket olika saker. Man blir den man tänker att man är. Därför vill jag inte definiera mig själv. Frågan "vem är du, vem är jag?" (levande charader) känns aningen trivial och blasé.

pinsamt plågsamt medveten om din närvaro.

'Cause if you think love will come towards you like a warm summerbreeze, you've got your head among thhe clouds and you'll never be free.

Jag hade en granne. En väldigt väldigt snygg sådan. Han hade något rått över sig, men lyckades på samma gång vara stilig och elegant. Han hade alltid en mörk rock på sig. Samtidigt som han ibland kom han vandrandes med ett par boxningshandskar, ihopknutna och nonchalant slängda över axeln, ibland ackompanjerad av en sneakers n' stuff påse. Lång, mystisk och djupa mörka ögon. Äldre, men jag vet inte hur pass gammal.
Vi brukade ägna oss åt det simpla tidsfördrivet att sitta och smygtitta på varandra då vi åkte på samma buss. Han gömd bakom en utav dagens tidningar, jag "djupt försjunken" i någon av mina många böcker. Men någon av dagarna, jag vet inte vilken av dem, så måste han ha försunnit. Det är inte lika roligt att åka buss längre.

((man kanske borde ha öppnat käften för en gångs skull...))

Verklighetsflykt.


Claude Debussy  - Prelude to the afternoon of a faun

Mjao.

Har jobbat idag. Inne på götgatan denna gång. Nu är jag hemma hos mig med några vänner. Fan vilken jävla bra vecka det har varit. Jag har ingenting vettigt att säga. Usch, he. Vi ses.
Jag hoppas förresten att alla har hört den här låten, annars blir det bakläxa.
Adiam Dymott - Miss You

Guten tag.

Bra dag. Sol. Invigning av skolan. Gratis kaffe. L har Klippt mitt hår (Tack!<3). J och jag har färgat hår och druckit... saft(?). På en TooooOOrsdag?


Sollyyyie

Jag tänkte att jag skulle skriva en hel uppsats om min londonresa och publicera här, men sen blev min mobil (vilken jag hade alla mina bilder på) stulen, och då tappade jag liksom lusten... I helgen har jag gig i Helsingborg, så jag kommer ha lite fullt upp... C ya when I c ya liksom smulpajer!

(bara så ni vet vart jag har tagit vägen)

Nu reser jag bort, vi hörs om en vecka.

kanske kikar in och berättar hur jag har det. pussmjaupip.

And I die a little.


Kings of leon - Closer

RSS 2.0