father, oh father. Forgive me for my sins...

I hate myself for admitting this


I still miss you

Spel

Jag vill bara träffa dig en enda gång,


och se om det ens finns något där.

I'm not giving up on you...

I n t i m i t e t s p r o b l e m   2 . 0


J a g   ä r   i n t e   s å   c o o l   s o m   d u   t r o r .

Brandos.se




Har gett upp window-shopping och påbörjat windows-shopping...
(nu ljuger jag... använder ju faktiskt Mac. Har iaf Kärat ner mig i brandos.se)

The red queen and the evil dead





Jag har blivit rödhårig

Jag är kär...





Han heter Roland.
Roland ax-7

money, money, money

lön nästa helg. I've got some serious shopping to do...




1. Scorett 2. stayhard.se 3. add9.se

FML


Facebookchatten omkring midnatt;



har du kuuuuuul
sjukt kul
jag har nästan slut på toapapper så jag måste snyta mig i handen under rinnande vatten varje gång jag vill snyta mig
:'(
FML
12:47am
hahahahahah
vidrigaste

Bacon?

A bluebird and a peacock sitting in a hammock,


Will you sleep with me mr. Levine? .. please?
beep, beep?

Så snart...




Nobody gives a fuck ...


vad är frihet?

Har tydligen 4 gemensamma vänner med Di Leva nu också... jävla facebook.

R

Den du är handlar i slutändan om vem du vill vara,
och vad du väljer att göra åt saken.

bild stulen av Adele

Don't touch what you can't grab

I was only fifteen
and you  were the prettiest I'd ever seen
Don't wanna keep this clean
let's make my bed a crimescene


you're bohemian filth, dirty as a rockstar
let me put my fingers upon your guitar

RSS 2.0