Nu sover vi och skiter i imorgon.

Vi gör. Det gör vi. Vi gör det.
Kan vi göra det.

Eller sova tre timmar.
#3

Bleknande Behov

Trött.Trltt.Troltt.
hålla rutiner.

nej då.
Bullshit.

27 juli

Art Deco. Flygade. Spiraler. Armerade. Alarmerande. Ord.
vacker, kontra... ful?

(Kräm!)

Ekvator*

Jag vet ingenting om framtiden, ty den existerar ej ännu.

arktiska pärletårar

Jag bryter inte ihop, jag bryter upp. Pusselbitarna har fallit ur plats.
Kaos kan vara okej. Kan det inte få vara meningslöst?

Jo.

materialkapital

Jag förstår dig inte älskling och det gör mig förbannad.
(jag vill ju kunna trösta.)

Esc.

ctrl+alt+delete.escape.escape.escape.hgggggggga<AFRG


Mykoplasma.

Det borde vara olagligt att vara vaken såhär tidigt. Men jag har aldrig varit bra på att följa regler ändå. Särskilt inte de gällande tid. Jag finner det nästintill roande att mänskan använder sig av uttryck såsom "att slösa sin tid" etc... Som om vi hade något som helst inflytande över tiden överhuvudtaget...

Jag vaknade för en timme sedan av att jag skrattade. Kan inte sova, så nu hade jag tänkt se på soluppgången och dricka kopiösa mängder kaffe...


MentalFeber.

Båda fötterna stadigt placerade på marken. Jag glömmer bort att blinka. Stirrar bara på tågen som åker förbi. Tänker att <<fantasin alltid är bättre än verkligheten>>. Funderar på att lösgöra benen och bara springa, springa utav bara helvete, men de förblir orörliga och stillsamt sittandes i en exakt vinkel. Tankarna sveper. << Om jag inte haft någon fantasi, hade verkligheten då varit uthärdlig? Om inte fantasin existerat, hade verkligheten då ens varit verklig, om inte dess motsats existerat och kunnat definiera verkligheten som verklig? Att det kanske är våran påstådda förmåga att skilja mellan dröm och verklighet som inbjuder till illusionen av ett medvetande>>. Min kropp skriker.



nightshift*;¨¨


Kings of leon - trunk

är*ångest.


Jag förlitar numera mitt sociala liv till en tärning.
Solen är redan på väg upp och jag kan inte sova.
om elva timmar ska jag jobba igen.

Imorgon ska jag trösta mig själv med yakiniku till lunch.

RSS 2.0