Virtue

Jag har varken tid eller tålamod
till att våga tro på att det kanske blir något
om jag bara hoppas tillräckligt mycket,
och rullar tummarna i min stumma smärtande ensamma väntan
kanske, kanske...

Hejdå <3

1 21 7 21 19 20

Det är så märkligt. Jag tror inte ens att jag saknar dig.
Helt plötsligt.


Okejdå. Lite kanske.

älskling, du är så söt när du kommer...

Du vet varför jag hörde av mig. Eller vet du? Vet jag ens själv?



Och du kom.
Men vi kom aldrig ut kläderna.
Så varför kom du ens?



Vet du ens själv?

Du är dum.


Du får inte vara sådär fin. Du får inte gilla mina statusar. Du får inte följa med mig hem. Du får inte skratta åt mina dåliga skämt. Du får inte göra ledsna miner och kyssa mig på kinden när jag ska gå...





... för nu kan jag inte sluta tänka på dig.

1.2.3

Like a repeated refrain,
You keep coming 'round again ...

And I think I like it. As a matter of fact, I think I love you.
So I keep on waiting.

Feel it, in your bones. Rattle, rattle them bones.

Well the sky could be blue
Could be grey
Without you I'm just miles away



Well, the sky could be blue
I don't mind
Without you it's a waste of time

P2.

Vi vet nästan ingenting om varandra. Men är jag verkligen så lätt att glömma?


Vi vet nästan ingenting om varandra, ställde aldrig några frågor. Försökte hålla det okomplicerat. Så som det skulle vara. Så som jag antar att vi båda ville ha det...
Vi mislyckades fatalt.

Being alone doesn't mean that you're free,


Jag önskar att jag hade mina murar kvar, min falska starkhet.

Awesomenessesisity...

Nu vill facebook att jag ska bli vän med christian walz också. Hur många gånger ska jag behöva säga att jag inte är så cool?
(men jag är tillräckligt cool för att vi ska ha 4 gemensamma vänner iallafall! Tss)

Äckel.

Kan inte säga att jag hatar dig för jag vet inte vad det innebär, men...
Ditt beteende är avskyvärt. Du är en avskyvärd människa. Din blotta uppsyn är avskyvärd.
Du är avskyvärd.



Framför allt för att du får mig att avsky mig själv.

Ville bara få det sagt! Puss och kram, godnatt.

Busskrasch

Det visste jag inte sekunden innan jag påpekade att det var jobbigt att bära sitt keyboard utan case. Jag tycker om att tala med främlingar, inse att man egentligen inte är främlingar. Vi har hela världen framför oss och resten av våra liv, men vi har aldrig varandra, snart så skiljs vi åt. Vi lever på lånad tid, har mer till godo för somliga, kanske måste vi därför ta vara på de allra kortaste bekantskaperna än mer. Förevigt är ingenting värt, så i en sekund tror jag att jag älskade dig. Men snart så skiljs vi åt. Alla är vi en och samma, alla är vi ensamma.


Som du alltid sa mon cherie,
Alla är vi..

333

Thinking of three words and feel like I inhaled 20kilos of carbonmonoxide,
made the stupid mistake of caring.

I feel sorry for myself for being so stupid. Or am I?

This time...

Jag är ganska säker på att du är säker,

vi får väl se om du försöker.

helan går...

3e gången gillt?
2a gången gillt?
1a gången gillt?

1.S , 2.P , 3.A

Alternativ är endast distraktioner
tror jag vet vad som räknas,
fast inte om jag vågar gå dit.




eller om vägen ens finns.

FACEPALM.

Tillät mig själv att önsketänka på bussvägen hem.
Sen kom verkligheten och slog mig i ansiktet.

Och på smalbenet.

Paradox.

Jag vill inte ha ett förhållande just nu.
Inte du heller.
Vi borde bli tillsammans.

RSS 2.0