Perfect

Den 3e april ska jag gå på konsert. Det här är en ytterst viktig händelse för moí, och jag har redan(!) börjat planera vad jag ska ha på mig för kläder, parfym och hur jag ska sminka mig osv.
Jag har tyvärr haft ett stort problem. Jag har inte haft någon snygg topp att ha på mig. Det räcker nämligen inte med att toppen är snygg, den ska sända ut rätt signaler, visa vem jagär etcetera, etcetera. Jag har haft en pretty bild uppmålad i huvudet av hur den skulle se ut. Den perfekta t-shirten!

Men ack så fel man kan ha. Jag har funnit den perfekta överdelen, och det är inte ens en t-shirt.
Det är denna fabulösa skapelse jag tänker ha på mig, till vilket pris som helst! (uttryckligt talat, själva linnet är ganska så billigt.)

Det är ett brottar linne, från H&M, designad av ... någon kändis(?), iochmed deras kampanj mot aids. Den är helt enkelt perfekt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis min lilla skumbjörn! du hittade den!:D

2008-02-06 @ 20:44:40
URL: http://asskickingidiot.blogg.se
Postat av: maria

Linnet är skitsnyggt :)

2008-02-06 @ 21:24:25
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Nicolina Kaulitz

Hihi, jag köpte en tröja designad av Billy Martin i GC(asssssssssssss snygg är han)
Jag var jätte glad över mitt köp och kände att jag gjort en god gärning :D

2008-02-07 @ 17:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0