Where.The.Action.Is

Jag har slagit på en badboll, ätit langos, blivit intervjuad, varit med och startat en handclap, sett bl.a. johnossi, queens of the stoneage och foo fighters live och spanat massa söta...

Drygt en timme innan Foo Fighters skulle spela mosade jag och Mickan in oss längst fram. Det blev ju inte direkt mindre trångt allteftersom tiden gick. Jag vet inte direkt om S svimmade eller vad som hände, men han försvann iallafall innan Dave ens hade entrat scenen. I folkmassan skämtades det om hur mysigt det var att stå så nära varandra och längst fram på scenskärmen stod det "pressa inte på fram mot scenen". Största skämtet någonsin. Med bara en kvart kvar gav Mickan också upp. Jag kände att publiken påminnde väldigt mycket om sjögräs där jag stod. Fuktig, tättsammanvuxen och vajandes fram och tillbaka. Jag trodde aldrig jag skulle lyckas ta mig därifrån. Jag slet i min alldeles för stora väska, och folk knuffades och jag tappade andan. Men jag har stått ca 5meter ifrån Dave Grohl. Så det var värt det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Lite liknande upplevelser allt ;D Nästa år kör vi alla festivaler tillsammans! <3

2008-06-15 @ 14:27:22
URL: http://prediletto.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

visst är han :)

2008-06-15 @ 14:40:33
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Hanna

simon svimmade ja, och sen svimmade freddie:P shit asså, jag och simon stog lite längre bak precis där pressen avtog, förlåt att jag inte märkte alla sms du skickade då :( jag var så uppe i extas av att se dom, på riktigt, jag kan fortfarande itne fatta det. simon kunde knappt gå efter för att han höll på att svimma igen så jag fick hålla i honom hela vägen till tunnelbanan för att han inte skulle ramla. nu vet du vad som hände :P hehe <3

2008-06-15 @ 18:38:10
URL: http://asskickingidiot.blogg.se/
Postat av: Miss C

Hallå?!? Har du hittat Nacho-snubben? :D

2008-06-16 @ 19:27:44
URL: http://ehyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0