Genom att göra ingenting så gör ni mig så jävla illa...

Men han sa... "hur är det egentligen?" han sa... "Du verkar inte så himla glad jämt längre".
Han såg. Fast det löser sig, och jag sa att det var ingenting.
Jag gjorde två frivarv igår förresten. Vi spelade brännboll. Inomhus. Jag gjorde två frivarv.
Grattis till Aline som kom in på sin gymnasielinje! K7 here we come!

Einstein sa att det finns ingen inspiration, det finns bara transpiration. Men jag tror att det är ett glatt humör som ger arbetsglädje, och viljan att utveckla en sak till något mera, och är det inte det vi kallar för inspiration?

har inget bättre att säga just nu...

Kommentarer
Postat av: Elin

Du ger mig inspiration. Din blogg är så klok och inspirerande att jag bara vill äta upp den.

2008-05-21 @ 15:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0