Usch

Jag såg precis en reklam för en ny reality serie, "gränspolisen England". Jag tycker det är hemskt att mediaindustrin ska ta verkliga människors lidande och förvandla det till underhållning. Jag förstår faktiskt inte vart själva underhållningen ligger i det..? Snälla bojkotta denna vedervärdiga progamidé. . !

Skämmes, kanal5!


(fotnot; jag skrev tidigare kanal3 i detta inlägget, då jag misstagit mig på vilken kanal jag sett reklamen för programmet på, det är väldigt sällan teven står på hemma hos mig efter som jag gärna prioriterar annat och därför kan det ha upptsått något slags missförstånd,  jag ber så hemskt mycket om ursäkt till kanal 3 för att jag trashtalkat dom och tackar anonym för pekpinnen!)

Kommentarer
Postat av: ROXY

ja, den filmen har jag sett, men donnie darko är så sjukt mycke bättre :>

2009-01-27 @ 22:12:23
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: jenny

det är helt ok om du kopierar delar ur inlägget!

ju fler som skriver om desto bättre!

2009-01-27 @ 23:46:27
URL: http://jennyirutan.blogg.se/
Postat av: Anonym

det e väl femman som visar gränspolisen?

2009-02-05 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0