Champinjon

Drunknande flickan Josefin utmanade mig ...

Här är reglerna:
-Respond and rework. Answer the questions on your blog, replace one question you dislike with a question of your own invention; add a question of your own.
-Tag eight other un-tagged people.


Nuvarande besatthet?
Det här är den frågan jag väljer att ta bort och ersätta, därför att jag intalar mig att min besatthet faktiskt kan bli realitet, men såklart inte om jag bekänner den!

Vad har du på dig nu? 
T-shirt med tryck, bandage, mjukisbyxor. Inga strumpo, jag fryser om fötterna.

Tar du tupplurar?
Önskar att jag kunde. Kör zombie-walk och uthärdar, eller går inte upp ur sängen alls.

Vem kramade du sist?
Aline tror jag. Eller mamma, jag tror inte att jag har kramat mamma idag...

Vilka är de finaste orden du vet?
Sublim, vacker, strösocker

Vad blir det till middag?
Ingen aning, vi har fallit ur våra rutiner de sista lunginflammations-fyllda veckorna...

Vad var det sista du köpte?
Antagligen godis...

Vad lyssnar du på just nu?
Ljudet av teven... GG is on.

Favoritväder?
Ljummet. Skymning. Duggregn.

Vad skulle du döpa eventuella döttrar och söner?
Pojke: Elliot Fender Klinthäll (alternativt pappans efternamn...)
Flicka: Crystal Melody Klinthäll ( -II- )

Vilka är dina bästa redskap?
Beror på ändamål...

Säg något till den person som taggade dig.
J, du är väldigt begåvad och cool, jag är säker på att ditt fotoarbete kommer att lösa sig! :)

Favoritresemål?
Något kulturellt gärna men ... vartsomhelst, bara man kommer bort från mellanmjölkssverige och det gråsunkiga vädret så klagar jag inte!

Nämn några saker du inte kan vara utan?
Drömmar. Choklad. Musik.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
Ett jävligt roligt tidsfördriv. Eller .. helt enkelt fett med pengar, det bästa tidsfördrivet av dem alla!

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
Jack Black. Jag vet inte varför, han var det första jag kom på. Han är kool.

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka?
L. fucking. A.

Vem skulle du vilja fastna i en hiss med?
Nån som inte fiser.

Favoritlukt?

Axe parfymen med choklad, vaddennuheter, Utan tvekan. Totally hot.

Om du hade en tidsmaskin, vilket årtionde skulle du besöka då?
Antingen början av 90-talet (Nirvana, hallå!) eller typ det antika grekland.

Och min alldeles egen fråga:
Vad är det busigaste du har gjort?
Jag snodde en GB-gubbe för några månader sen, då kände jag mig ganska busig ...

- Jag har döpt honom till Lars ... (Ibland sprutar jag Axe dark temptation på honom)

Jag utmanar: Vi tar ... en Barrebo, en Siri, Cajsa, Anna, Wraith,  Och fyra övriga som känner sig manade"! Kommentera om det är någon som mot förmodan orkar haka på tåget. Tut tut!

Kommentarer
Postat av: Wraith

Svar: Haha, jöbbig kärring... Finns inte mycket att säga. Eller kanske att hon kom hit i somras bara för att utnyttja våra solstolar. Nu när det blir vår kommer hon hit igen. HOPPLÖS.

2009-03-22 @ 21:44:55
URL: http://wraith.blogg.se/
Postat av: Wraith

Svar: Haha, kanske.. Eller så är det bara någon som tycker om att tränga sig på.

Oh, tack för utmaningen ändå ;) :)

2009-03-22 @ 22:00:50
URL: http://wraith.blogg.se/
Postat av: victoria

Svar: Det är som man brukar säga "pojkar kommer och går, men vänner - de består". Jag gillar inte riktigt det uttrycket, men ibland är det så det ser ut.

2009-03-22 @ 22:03:05
URL: http://svartvitlila.devote.se
Postat av: Anne

SVAR: Men om jag inte får upp luften (som en rap) igen då? Då blir jag ju bara svullen om magen :p

2009-03-22 @ 22:16:06
URL: http://trasdockan.devote.se
Postat av: anna

done!

2009-03-22 @ 22:40:27
URL: http://aaccz.blogg.se/
Postat av: Siri

Comeback nångång när skolan slutar försöka ta död på mig :( Alternativt ny blogg.



Nu har jag två utmaningar från dig att ta mig an :D

2009-03-22 @ 23:11:51
URL: http://sirre.blogg.se/
Postat av: ARG Jen

INTE OKEJ ATT DU TAR MITT BEBISPOJKNAMN!?

2009-03-22 @ 23:18:56
Postat av: Esther Alenius

svar: Haha, men tack så mycket! :D Kul att du gillar min stil!

2009-03-23 @ 06:19:57
URL: http://withnailpolish.webblogg.se/
Postat av: A.

Svar: Jag önskar att jag också såg på saken så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0