Lee Lozano


RAW


Kommentarer
Postat av: Barrebo

Vågade mig på spanska steg fyra och har haft ångest det senaste året över mitt val, tills det kom fram att vi... HAR INGET NATIONELLT PROV PÅ STEG FYRA. Ja, ingen glädje kan överglänsa denna.



Jag gillar din tanke. Har ägnat mig åt samma sak. Alla mina fantastiska (äckliga) vänner har fyllt arton och är ute day n' night och gör staden osäker medan jag... ja, möblerar mitt liv. Gillar att du tar tag i körkoretet nu. Det är starkt. Lär bli en rejäl comeback!



OCH TACK. Fyller om sådär... äsch, jag har inte ens energi till att räkna (eller hjärna?)den 22 mars iaf. Mycketmycket längtan. Me hace mucha ilusion. Typ så.



Nu tycker jag att du och jag kan njuta av dagarna som sjuttonåring. Ska ju tydligen vara världens mest meningslösa år, och att ha chans att vara meningslös i ett helt jävla år är ju fantastiskt. Right?

2010-03-06 @ 11:50:19
URL: http://barrebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0