PissK

Jag avskyr det obarmhärtiga vädret såpass mycket att den här veckan som gått varit den bästa på snart sex månader. Trots all smärta och alla (stol)piller etcetera. Jag har barrikaderat mig inne och bara läst böcker, spelat piano, ätit glass, sovit och skitit i sju dagar och det har varit underbart.

Jag märker att ju längre jag avskärmar mig från folk desto mer inser jag hur mycket ogillar jag folk.
Fast jag misstänker att aversionen kanske bara är någon sort omvänd social frustration...

Kommentarer
Postat av: Siri

Det var länge sen sist. Du lever! Jag lever! Och jag kan instämma i det socialfobiska; ibland har nog tv och litteratur mer att erbjuda än den grå vardag som väntar utanför.

2010-03-02 @ 23:34:35
URL: http://sirre.blogg.se/
Postat av: Barrebo

alltså, måste nog göra dig besviken och säga att vi mest får läsa om henne som person, och läsa något litet textutdrag på spanska vilket var i princip omöjligt för en sån som jag att förstå. men jag kan tänka mig att det är bra, hon hade tydligen levt ett ganska coolt liv!



med mig är det BRAbrabra, lite skoltrött och allt såntdär men i övrigt mår jag fint. så, hur mår du numera? still going strong? :)

2010-03-03 @ 12:28:38
URL: http://barrebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0