Superstupid.

Jag väntar . . .

Klockers

Eftermiddagen ska spenderas med filmtittande och sedan barnvaktning. Jag och S ska se ...



Disco-Daggarna! "Huvudpersonen Barry är en ung daggmask som är trött på att vara längst ned i näringskedjan. Alla andra insekter i trädgården tycker att daggmaskar är loosers. De har inga armar, ingen ryggrad, ingen hjärna! Och Barrys framtid ser hopplös ut, en tråkig karriär på komposten är vad som väntar. Barry önskar att han aldrig blivit född som daggmask. Så en dag snubblar Barry över en gammal discoplatta och musiken fyller hela hans blodomlopp. Hans kropp börjar röra sig, han tappar all kontroll, han måste dansa! Barry får en fantastisk idé. Han ska starta världens bästa discoband" - moviebox.se

Visst låter det som en fantastisk film?

Jag vill-prata med n¨gon sominte förstår

Världen är livet och världen är märklig. Världen är ett positionssystem av tid och rum. Och världen är helt jävla meningslös.

I'm drunk, how are you?

Jag får höra att jag är djup ibland. Det är inte så svårt att vara djup i dessa tider. Folk vill inte tänka, folk vill leva det så kallade livet, innan de ens frågar sig själva vad det faktiskt innebär. Folk säger att livet är kort, och menar att man bör ta vara på det medan man har chansen. Men hur tar man vara på sin tid om man inte ens kommer ihåg lördagkvällen?
                                               


Back to my beautiful self

(natt)fjärilar i magen.

Usch

Jag såg precis en reklam för en ny reality serie, "gränspolisen England". Jag tycker det är hemskt att mediaindustrin ska ta verkliga människors lidande och förvandla det till underhållning. Jag förstår faktiskt inte vart själva underhållningen ligger i det..? Snälla bojkotta denna vedervärdiga progamidé. . !

Skämmes, kanal5!


(fotnot; jag skrev tidigare kanal3 i detta inlägget, då jag misstagit mig på vilken kanal jag sett reklamen för programmet på, det är väldigt sällan teven står på hemma hos mig efter som jag gärna prioriterar annat och därför kan det ha upptsått något slags missförstånd,  jag ber så hemskt mycket om ursäkt till kanal 3 för att jag trashtalkat dom och tackar anonym för pekpinnen!)

atdaatd

Inspirerande helg. Fredag. Var på cosmonova och såg en film om Van Gogh, Brush with genius, sedan i systers nya lägenhet och lagade mat och skrapade golv. Lördag. Läste ut svindlande höjder. Hyrde film med sofia, Lady in the water och Painkiller (the chumscrubber). Sistnämnda är en extraordinärt bra film. Söndag. Läste ut ljudet av ditt hjärta. Repade.

Åh. pengar i slutet av månaden i stället för månad i slutet av pengarna.

Tack gode gud. Imorgon ska jag spendera.
Hasta!

Jâg ..

Man brukar säga arg som en varg, men jag tror inte att vargar är arga, jag tror att man säger så bara för att det rimmar... Jag tror att vargar är ganska sorgsna varelser. Den enda som är arg, det är jag.


Skadeglädje är den enda sanna glädjen...

Fick den här videon länkad i ett mail med rubriken "det ser ur som om någon får jobba övertid ikväll" av min före detta coach.... han är alltid lika lustig!

Ikväll lyssnar jag på Low och Hey,johnny park! med Fooo's ...

Ordordord

En ny blogg om bara ord. I like.
http://www.ord.blogg.se


Fever!

 What a lovely way to burn...Sizzle!


Sherriff-f-f

Har blivit utmanad av Mira, världens fulaste narcissist!

Regler: · Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. ·
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. ·
I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

Mina fakta/(o)vanor:
1. Jag har aldrig gjort någon sådan här utmaning förut, eller kanske en (jag kommer faktiskt inte ihåg,haha), jag är för lat, och tror dessutom inte att folk är så intresserade av att läsa (jag brukar inte vara det iallafall).
2. Jag sover alltid med en eller två kuddar bredvid mig för att sängen ska kännas mindre tom.
3. Jag brukar strunta i att svara i telefon när folk ringer och hittar på dåliga ursäkter till att jag inte svarat.
4. Jag kan vara extremt koncentrerad på särskilda saker och om folk stör mig blir jag extremt irriterad.
5. Jag är ganska självupptagen. Jag ser upp till och respekterar endast några få personer.
6. Jag är väldigt motsägelsefull. Jag är nihilist på samma gång som jag är humanist.
7. Jag brukar prata med mig själv ibland. Det är läskigt att inte höra sin röst på för lång tid. I simply can't shut up!
8. Jag använder hårborttagningsmedel på mina armar ibland även fast man inte borde. Men hörni, jag rakar iallafall inte!

Jag utmanar Siri, Jenny, Aline, Elin, Hanna, Olof, Ulrika och Anna.


Stockholm<

Ikväll tänker jag somna med sminket på. Och jag ska inte borsta tänderna heller. Sådeså! (Höjden av Busighet. . .)

Dagens ord:

epitet
tillskrivning benämning
I filmen Torkel i knipa använder de sig exempelvis av "feta ko" som epitet för karaktären Doris.

:rêverie:,

Du och jag, vi träffades en gång i en dröm...
                                                             - törnrosa

:raven

Jag måste skaffa ett Xbox 360. Jag behöver få slå ihjäl lite saker...

vafan*!?

Inte ens i mina drömmar får jag vara ifred. Låt mig sova. Det har gått ett år snart liksom... blä.
                                                  signs - bloc party

I just didn't think you would survive the winter...

Åh. Något osammanhängande. Förargande. Nu är ni vinter. Ni sprider kyla i min värld, allt på grund av det simpla faktum att jag inte kan glädjas för er *. Vad gör ni rätt som jag konstant lyckas upprepa fel? Jag ska gräva ner mig själv.

if winter ends - Bright eyes

Jag önskar att vintern tog slut.

meraktiviitet

Bärbloggen!


Dagens ord

Kaosmetik
- kaosartad kosmetik.

källa: veckorevyn

Everlong,


                             Genom glas, frost och mil ... smält mig.


RSS 2.0