Raz2,


Jag saknar hur du höll fast min hand när jag tänkte sluta klappa dig,
hur du alltid ställde tillbaka min deodorant på fel hylla,
och allt annat sånt där.


Men det är inte så farligt.

Raz,

Smsade, "Tänker på dig"
du svarade "sötnos"

Du har inte kallat mig så på väldigt länge.
Så det kanske är bra att vi är ifrån varandra just nu.



...
Jag var hemma hos någon annan ikväll.

natt.

Min sovtröja luktar inte som du längre,
du, och din mammas tvättmedel.
Så insåg jag att jag verkligen är ensam nu.

You're so sad, maybe you should buy a happymeal?


Trött men glad

23e: Jobba. Raz. Ut.
Julafton: Bio med syster. Kalle anka hos pappa. Hem till Robbin. Ut med Adele.
Juldagen: Spela in musikvideo
26e; Jobba event
27e - 1a; Filminspelning. Redigera musikvideo. Söka jobb. Fira nyår. Söka högskola.

So bad.


Hoping, wishing, waiting...

slyna.

I've got such a slutty heart,
I loved you from the very start.

Fuzz

Jag satt och grät och du sa att ditt hjärta var en sten.
Jag sa att maskrosor växer ur asfalt.


Tell me what to swallow...








Hej bloggen.
I förrgår hade jag min första ordentliga panikångestattack sedan högstadiet.
Hejdå!

Jag lyckas inte få svar på min fråga...

... är bipolär något man har eller något man är?

such a familiar sting



Jag orkar inte ens ha ont den här gången.

[partner(SHIP)]

det är inte etiketten som spelar roll,




det är innehållet.

Omg.

Har väntat och väntat. Nu ska bolaget äntligen lyssna igenom min demo.
Blev helt plötsligt obarmhärtigt nervös.

RSS 2.0