Some people never learn,

Snälla låt mig inte bli en av dem


Nasty shit,

Du hade aldrig behövt säga varken ja eller nej
Det hade räckt med 'jag vet inte'
Vi hade kunnat ta reda på det tillsammans
Det tar tid att lära känna någon
tid som du inte ville ge mig
Det är väl egentligen det som gör ont
att du inte ens vill veta


Jag vet inte heller (vilket är vad du inte verkar förstå)
men jag ville åtminstone fortsätta ta reda på det.
No strings attached.

You've got me all wrong,

Om jag tog livet på allvar skulle jag inte leka med döden.

Rawr.

Jag är så glad att jag har musiken.
Eller kanske är det så att musiken har mig,

i ett våldsamt vackert grepp.

Min nihilistiske vän från aldrig

"Det finns alltid lite vansinne i kärleken. Men där är ständigt också lite förnuft i vansinnet"
- Friedrich Nietzsche

Life is a box of chocolates.

Jag är inte ledsen... Just nu är jag. Ingenting.
Det är okej. Ganska skönt. Jag vet inte.



Röker cigg efter cigg fast jag inte ens röker. Kaffet är slut.
Vinden blåser, men det är bättre än härinne, där den står still, där det bara är tankarna som rör sig.
Dom har redan sprungit i så många cirklar, tror dom är trötta nu.

Vill nog bara vila ut.

Förlåt.

Jag orkar inte.

Kein mehr SUGAR für dich

Kan inte fatta att du kunde göra något så respektlöst. Det här är ett avsked.




Seal it with a kiss...

Träffade någon på bussen. Jag märker att han är intresserad, har aldrig varit sådär trevlig som de senaste veckorna. Jag är skyldig honom en kyss.



Men jag hoppas att du ska vilja be mig om att inte göra det.

KnarkkranK

Du är en drog. Jag håller mig borta ett tag, håller mig ren, vill inte ha mer.
Men så fort jag kommer nära, känner den söta doften av endorfiner och elektricitet som börjar dansa i vårt blod när vi rör varandra, faller jag tillbaka igen. Det har bara gått 10timmar men jag behöver redan en ny injektion.


äganderätt 2;1

Jag vet inte vad det är vi håller på med. Jag frågar inte heller. Orkar inte riktigt bry mig. Försöker vara glad över att få vara nära dig, så länge som det nu varar. Försöker vara glad över att få vara nära dig, men inte för nära. Jag litar inte längre på dig. Osäker på dina motiv, men frågar inte heller. Orkar inte riktigt bry mig...


That's why they call me bipolar.


Å ena sidan...
Bryr jag mig om dig så sjukt mycket.



Å andra sidan...
Bryr jag mig inte ett skit.

ååååååååhhhhhhhhh.

O R K A R    I N T E .
JÄVLA FITTA. GÖR NÅT DÅ.
PUSSY.

Publish.

waiting f4r you t2 just press play >


bajs.

Orkar inte. Ont idag. Både kropp och själ.
Substituten bortblåsta.

b a k i s .

sovsällskap

Inte den jag vill ha, men egentligen vill jag nog bara ha någon...

You took something perfect and painted it red.

Jag låg i sängen och du satt två meter ifrån. Jag slumrade till. Du reste dig upp, kom och la dig bredvid, jag kysste din hals. Sedan vaknade jag igen. Du satt kvar där, två meter ifrån. Två meter av tomhet, två meter av ingenting.
Vi vågar inte, för att vi så gärna vill. Eller så vill vi inte för att vi inte vågar. Eller så vet vi inte vad vi vill, eller så vill vi ingenting.

Din hand i min, det är allt jag vill, sen släpper vi taget, så somnar vi in.
Kvällen innan sov jag med någon annan. Och inatt sov vi så långt isär. Ikväll sover jag med någon ny igen. För jag vill inte vara själv.
Jag orkar inte vara din vän.


Justified 'til we die


But I love fools gold...

Once upon a time, a beautiful prince met a girl whom he decided to marry. Surely, this was a tough decision. The prince was charming, intelligent and of high status - and yet he chose this one particular girl. Not unlike this lovely prince, the world is under you feet. But deep down inside you know what you really want, so don't go chasing after fools gold...



But oh, how I love fools gold, for I am fortunes fool...

Hit the brakes, my body aches.


RSS 2.0