Peace & Love



H u l t s f r e d   i n s t ä l l t ! ?   . .   R o s k i l d e   u t s å l t ! ! ? . . .   P e a c e & L o v e   U t s å l t ! ? ?
Men vet ni? Vi är så jävla coola så vi har fixat biljetter till Peace ändå.
För typ två timmar sen. Och tåget. För typ två timmar sen. Går om typ sex timmar. Ganska så exakt.
Nu bara drar vi. Vi bara kör. Så coola är vi.

Tänk dig typ terminator3 + RayBan's. Ungefär så coola e vi.


NU KÖR VI!


FtotheLtotItotheP


F a t e brought me to my knees. We are tied by t i m e  and we bl e ed.
"Människan föds fri men varhelst hon går är hon kedjad"
- Jean Jacques Rosseau


Vi;NY;L

Hur många pojkar klarar du av att spela med en hand?
Royal straight flush baby. Ny deal.


Ordet simultanförmåga har fått en ny betydelse.


Henrik Fexeus är min nya husgud.

( www.henrikfexeus.se )


ohmygodIcantbelieveitImsuchafuckingslut


- S   t   a   t   u   s       :       0     -
N  o w !   B o u n c e .


Let us worry tomorrow!

Sitter inne på blocket och tradera och spammar alla som lagt upp annonser ang. roskildebiljetter. När jag verkligen bestämt mig för något blir jag manisk. Skulle kunna sitta uppe hela natten om det så krävdes. Men inloggningsuppgifterna på tradera strejkar. Vill slå någonting, eller röka någonting, eller skära någonting.
Känner att mitt hjärta överbelastas, 320 bpm.



Känner att jag nog ska gå ut och ta en öl istället. Oroa mig imorgon.
Blir väl typ Collage. Onsdag innan löning, inga dregg ute ikväll.
Sugardaddys here we come.


(LOLz)


I'll push you in the trunk, then I'll drink and I'll get drunk


Say ... Mr. Holmes. Who am I?


Trigger



Har du också ibland den där känslan av att personen som ser tillbaka genom spegelglaset inte riktigt är du,
Eller att du kanske drömde och glömde vem du var igår, eller skulle bli idag. Eller hur man överhuvudtaget är.
Som om du inte var ensam. Och så ser du upp, och så ser du att det sitter en jävla mikrofonjävel i taket.

De. kan. alltid. höra. dig.

?


Mom

Det första min kära mor säger efter en vecka i spanien är liksom inte

"Vad bra att du har dammsugit och skurat alla golven, och torkat alla bordsytor, och rengjort vår äckliga köksfläkt, och putsat speglarna i hallen och badrummet, och vikt min tvätt, och bäddat min säng och dammsugit sofforna, och putsat bort fläckar från alla dörrar och dörrhandtag..."

eller

"Jag har saknat dig." 

 utan

"Varför är den här trasig? Jag hatar när du har fest och saker går sönder. Du får köpa en ny"
(om en skitful handukshängare i gummiproppsstajl för typ 20 spänn från typ in och finn eller lagerhaus) 

Mitt minne är lite vagt, så jag kommer faktiskt inte ihåg exakt vad hon sa eftersom jag låg och sov. Men ja, det är alltid lika trevligt att vakna till din ljuva vördnadsfulla stämma när man liksom känner att den nästan sprudlar över av tacksamhet och kärlek. Fortsätt så. Bra.


animaginaryfriendIonceusedto [love?]


mytrue



... you me at midnight.


Dnace


T a   J a c k   V e t t r i a n o   t i l l   S v e r i g e .  NU.


mahjks

9 timmars arbete + 1 timmes joggingtur = Trött Tjej.
Jag trodde alltid att blod svett och tårar bara var för dårar, men jag vet att allt slit kommer att vara värt det i slutet, kilo för kilo, krona för krona.


WolfMother

"Få människor har den otroliga förmågan att uttrycka sig personligt. Vissa gör det genom yttre attribut som stil och framtoning, några genom språklig kreativitet och andra genom att lyckas sätta ord på ögonblick och känslor. Amanda min dotter, du är en av de fåtal själar som kan kombinera de tre i en fusion och gör hela... din uppenbarelse till en manifestation av din person"
- Camilla Sielwedotter

... Fast jag tror att min mamma kanske är lite partisk... Vad tror ni? haha

Hold on to whatever


Det är Vecka23.

13.23.33
..
orkar inte ens.


Ny demo uppe förresten!

www.myspace.com/amandaklinthall
the shortest story!


Drama Queen


... Vadå, jag?


Killing me softly

Du är så fin, tillochmed när du är ful, att jag tror att jag älskar dig.

...



Jag står inte ut.

RSS 2.0