1

Jag vill inte vara the one that got away den här gången. Jag vill vara the one.

Dun.

Sömn. Förrädiska sömn. Sekunden då du vaknar och inte är säker på vad som var verkligt. Särskilt sedan du spenderar nätterna till att drömma om verkligheten och dagarna åt att drömma om drömmen. Sömn.

Intimacy.

Det är lugnt. Jag är inte så sugen på att ligga.
Och jag lovar att inte bli kär i dig. Vi har inte så mycket gemensamt ändå.
Jag vill bara laga mat, chilla framför en movie och kanske hångla lite?

Happy valentines.

6

från 5 ggr / dag till 0 ggr / månad = frustration.

Hallon.

Jag saknar din hud. Och den där minen du gör när du är trött och nöjd. Hur dina ögon spärras upp som ett  barns när du blir tillrättavisad eller uppspelt. Jag saknar silhuetten av din rygg. Och den där dialekten du får ibland som inte ens finns. Jag saknar dig. Mycket.

carousel.

I wish, I wish, but nothing changes. I wish a was better at wishing.

miss.

nothing worth having comes easy...

RSS 2.0