Deusexmáchina

Du har väl koll på vad spotify är?
Förvånansvärt många har tydligen inte det, så barmhärtig som jag är skola jag berätta lite kortfattat.

Spotify är en svensk musiktjänst baserad på streamad musik, tack vare avtal med de flesta skivbolag är utbudet stort, (tro mig, på min spellista har jag allt från bach till dimmu borgir till britney spears till the faint till Bach och Debussy), och du väljer att antingen betala en avgift eller använda dig av den reklambaserade tjänsten för att få tillgång till all denna musik lagligt. Det tar mindre utrymme på din dator eftersom det enda du behöver är ett iTunes-liknande program och artisterna och skivbolagen får dessutom sin beskärda del utav inkomsten. Det här är nästa stora grej. Jag svär.

Just nu är inte den reklambaserade tjänsten helt färdigutvecklad, så håll ögon och öron öppna, om du precis som jag bara väntar på att bli frälst.

Kommentarer
Postat av: Barrebo

hahaha, det låter grymt. hoppas det är en sån där deja vu och att vi får uppleva allt snart in reality liksom.

2008-12-18 @ 19:45:01
URL: http://barrebo.blogg.se/
Postat av: Michaela

Men man måste ju typ bli inbjuden till det. Och det suger. BJUD IN MIG? (a)

2008-12-18 @ 20:29:38
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Åh men det låter bra! Jag väntar och ser, haha

2008-12-19 @ 13:51:00
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0