Execution song


Det är precis det här jag har behövt. En avrättnings låt. En låt som jag kan lyssna på och verkligen relatera till och som kan få mig att bestämma att bara sätta ett slut på allt det här. Allt det här om dig. Saken är den att jag vet inte ens varför du fortfarande finns där i tankarna, du är egentligen en väldigt ointressant människa. Fyfan vad jag hatar osäkra små tonårspojkar. Det kanske är dags för dig att ta reda på vem du är, och sluta vara den som du tror att alla andra vill att du ska vara. Vill du verkligen vara den där lilla falska personen som jag ser idag när jag ser på dig?
Det är svårt för mig att acceptera att du verkligen är sådan, eftersom du aldrig betedde dig så mot mig. Men det kanske är dags för dig att börja visa den sidan, ditt riktiga jag för resten av omvärlden också? Släppa attityden, sluta försöka spela tuff. Herregud vad jag hoppas att du mognar snart, både för din och min skull. Iallafall om vi ska behöva se varandra fem dagar i veckan de närmsta tre åren.

Sluta försöka passa in och våga sticka ut!

 
grymt mkt coolare så.

I get around
except don't wanna spend my
time on you
my love
Fucking get rid of this heartache
again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0