Kuriosa, En hyllning till och och mig, inte oss. (fast mest mej)

Jag tänker på veckorna, dagarna, innan det blev vi.
Det är över ett år sen nu. Du ringde mig på fyllan och frågade om jag ville ha telefonsex. Du var alltid en idiot.
Jag förstår inte riktigt hur du lyckades få mig tillslut ändå. Fast sen så tänker jag att, å andra sidan, så är det nog snarare jag som är mysteriet, inte du. 
Och man brukar ju säga att man såhär i efterhand ska vara tacksam för saker ur det förflutna, för att de har lärt en något. Men du har nog fan inte lärt mig någonting. Du var alltid en idiot. Visserligen en väldigt snäll och snygg sådan, men fortfarande en idiot.

Missförstå mig rätt...
när jag säger idiot, så säger jag det med en viss värme i rösten. Du var min första, och med tanke på hur sällan jag låter mig luras - antagligen enda, tonårsromans.

fast, det där med att man ska lära sig något av tidigare erfarenheter, det handlar nog inte så mycket om att du skulle ha lärt mig något konkret, bokstavligen, utan snarare att jag skulle lära mig själv något utav dig, och isådanafall så lärde du mig nog rätt mycket. Du lärde mig att
knarkärbajs,sexärkul,förvirradeochosäkratonårspojkaräringetförmig,..
...okej, du kanske inte lärde mig så jätte mycket trots allt, för där tar listan slut, förutom en sak till. Viktigast av allt...

bättre att ha försökt och förlorat, än att aldrig försökt alls.
(det är skillnad på att veta och att inse)

Kommer du ihåg skolavslutningen? Eller var du för full?
Du kunde ha fått mig igen. Jag tror att du ville ha mig igen. Men vet du, jag är alldeles för konstig för dig iallafall"!
(och jag är glad att du är glad nu.. att ni är glada, tillsammans)

PUSS :)


Kommentarer
Postat av: D.Dede

Heey! :) neeh stödjer inte myspace ^^ Kärlek / - D.Dede

2009-03-24 @ 11:15:06
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Wraith

Svar: Som sagt, P.G som sa det till mig. :)

2009-03-24 @ 12:09:35
URL: http://wraith.blogg.se/
Postat av: Wraith

+ mina egna ord. Bara du skriver vartifrån du fått det så är det lugnt med mig.

2009-03-24 @ 12:11:33
URL: http://wraith.blogg.se/
Postat av: Barrebo

jag är också lite småkär i en idiot. idioter kan få mig på fall.

2009-03-24 @ 17:36:21
URL: http://barrebo.blogg.se/
Postat av: Olof

Alla människor är osäkra. Det är bara skillnad på vad vi visar och vem vi visar det för. Jag är skitosäker när det gäller allt vad kärlek är. Men sätt mig på en talarstol och låt mig hålla ett föredrag om vad man bör göra inom politiken så är jag stensäker. Allt är individuellt och olika. Ingen människa är helt osäker rakt igenom.



Och ja, idioter kan vara charmiga. Men, charmigast är ändå dåren.

2009-03-24 @ 23:53:10
URL: http://denforsta.blogg.se/
Postat av: A.

Fint och bra skrivet!



Svar: Bara för att jag kramas sällan betyder det ju inte att resten av världen också gör det :) Inte för att jag tycker att jag kramas sällan, ibland kramas jag mer och ibland mindre bara.



Och varför jag inte ringer.. det finns inget riktigt bra svar på den frågan.

Postat av: greger

hihi. du har iallafall fått en tonårsromans, som verkar heta duga. (på sitt egna lilla sätt).

den verkar söt ändå... :) fast jag undrade alltid över er. sjukt[email protected]

men men det är la kärleken det.



mage.se var bara obehagligt. vi får se med skidåkningen...

men nu måste jag rycka upp mig. klart skidåkningen blir bra. SÅHÄÄÄÄR BRA.



hejdå :)

2009-03-25 @ 08:51:27
URL: http://mcaleveys.blogg.s
Postat av: greger

hihi. du har iallafall fått en tonårsromans, som verkar heta duga. (på sitt egna lilla sätt).

den verkar söt ändå... :) fast jag undrade alltid över er. sjukt[email protected]

men men det är la kärleken det.



mage.se var bara obehagligt. vi får se med skidåkningen...

men nu måste jag rycka upp mig. klart skidåkningen blir bra. SÅHÄÄÄÄR BRA.



hejdå :)

2009-03-25 @ 08:51:56
URL: http://mcaleveys.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Heeyyoo!



Har en del låtar på min "player" bara lyssna där :)

Myspace kanske, men behöver nog hjälp med design o datahtml-kdoer o stuff för sånt kan inte ja ^^



Kärlek

/ - D.Dede

2009-03-25 @ 14:11:51
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0