En bra dag

Jag vaknade ungefär vid tio. Jag har aldrig varit en sån person som sover länge. Det är jag ganska glad för, för man missar så mycket av dagen annars. Så när jag vaknade så satte jag mig med gitarren, papper och penna på min sängkant och skrev färdigt den där låten som bara väntat på att få födas fram. haha.
Sedan gjorde jag mig iordning och så åkte jag in till östermalm där jag skulle jobba. Nästan hela familjen, familjen på pappas sida alltså, åkte bil in och det var jätte skönt att få se dom. Kan ha varit höjdpunkten på dagen.
Sedan satt jag och min syrra och stoppade ner trisslotter i kuvert i ungefär 4h. Men det var 100 kronor betalt/h så det känns ok. Dessutom hade jag och syster ett väldigt givande samtal om värderingar och prioriteringar.
Sedan åkte vi till reptiden och jag började lära Jenny den nya låten. Sofia mådde inte så bra, hon har precis förlorat en nära vän, jag vet ju hur det känns. Det känns förjävligt. Och jag ska göra allt jag kan för att stötta henne, för jag värderar verkligen henne.
Sedan åkte jag hem och bytte om, och så begav mig Jenny och jag ut på en joggingtur runt kocktorps sjön i duggregnet.

Fan vad jag känner mig konstruktiv och kreativ och produktiv och fantastisk och sund och intellektuell.
applåder


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du måste ju länka tönt! :P

2008-04-06 @ 23:50:12
URL: http://dalberg.webblogg.se
Postat av: greger

MYSIGT. älskar såna dagar när man bara känner sej allmänt lycklig, även för dom små sakerna :D det är nåååjs och du är värd det! ;)

2008-04-07 @ 16:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0