Borta bra men hemma bäst

Det bästa med att komma hem är att få gå på sin egen toalett. Att få packa upp sina nya saker och pussla in dem i vardagen, var sak har sin plats brukar jag tänka, jag har nog lite tant i mig. Det bästa är att få äta hemlagad mat igen. Eller. Nej. Det bästa. Det som betyder hemma på riktigt. Att sitta i vår stora bruna lovechair med vår stora bruna filt framför gamla repriser på teve och titta bara för att. Bara för att det inte visas något bättre den här tiden på dygnet, och bara för att det är sånt man gör när man är hemma.

Nu är jag trött på att den här bloggen är så emo så jag funderar på att lägga till lite nya kategorier, typ kläder, skönhet osv. Oh herregud, vad har jag blivit? somebody just shoot me right away.

jaja. vi fårse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0